WhatsApp

Oferte speciale

Produse noi

Urmăriţi-ne pe Facebook

Anvelopele de camion trebuie sa fie mereu verificate

Anvelopele de camion trebuie sa fie mereu verificate

Orice sofer responsabil stie ca anvelopele cu care isi doteaza camionul au nevoie de o buna aderenta. Doar ca exista mai mare atentie asupra tipului de anvelopa corespunzator cu sezonul si nu asupra faptului ca in general acestea trebuie sa fie in stare buna. Riscul de accidente are legatura si cu anvelopele si cu nivelul aclitativ al acestora.

Daca nu ati inteles pana acum necesitatea de a fi atenti la starea anvelopelor, oricand inainte de a incepe o cursa mai ales, dezbatem astazi acest subiect.

Unul din cele mai importante aspecte la camioanele de mare tonaj

Anvelopele la camion sunt una dintre cele mai importante parti. Va conta ca prin detalii observate sa fie inteleasa nevoia de a face o investitie. Sa nu uitam ca soferii comunica managerului de parc auto, deci mai intai de toate el este cel care semnaleaza o eventuala problema.

Adancimea benzii de rulare - suprafata de rulare este acea parte de exterior a cauciucului, carcasa, care intra in contact cu suprafata. Aceasta este responsabila cu aderenta si determina manevrabilitatea  conducatorului auto. Cand nu este folosita banda corecta, performanta scade, dar creste consumului camionului. Spre exemplu, pe distante mari se recomanda banda de directionare pe distante lungi.

Mai mult decat atat, o atentie aparte se acorda si cazului in care drumurile pe care se circula sunt umede. In astfel de cazuri suprafata de rulare trebuie sa aiba o adancime potrivita, pentru a se evita derapajul.

Presiunea - desigur ca si in cazul autovehiculelor se recomanda acelasi lucru, de a verifica si presiunea inainte de a pleca la drum. Acest lucru se face usor si rapid si poate fi doar o simpla miscare in timpul verificarii clasice privind starea de functionare a fiecarei piese din camion. O presiune neadecvata aduce risc de avarie si nu numai. Incarcatura camionului este sustinuta corespunzator de asemenea, consumul camionului este optimizat si desigur un alt castig si poate cel mai important este ca soferul va fi in siguranta.  

Alinierea rotilor - atunci cand acestea nu sunt in pozitia corecta, se va deteriora doar pe o parte, intrucat lateralele sunt impiedicate a fi in contact cu suprafata de rulare. In plus, aerodinamica camionului este compromisa, afectand de asemenea si costurile, intrucat consumul va fi mai mare.

Este clar ca si acest aspect conteaza, conducatorul fiind in siguranta si avand mai multe sanse sa conduca mai bine.

Cum stam la capitolul anvelope resapate

Cu gandul ca sunt reparate, deja folosite, carpite dupa cum ar spune unii, anvelopele resapate par sa starneasca cotroverse. Daca munca facuta este una de calitate, atunci anvelopele resapate rezista la fel de bine ca si cele noi. Pentru ca acest lucru sa se intample, este necesar de respectat parametrii conformi procedurii.

Marele avantaj este cel de costuri, totusi depinde si de diametrul acelei benzi ce se inlocuieste. Practic resaparea - despre asta este vorba, de a inlocui banda de rulare, in conditiile in care nu se modifica in vreun fel janta sau carcasa. Costurile sunt mai mici fata de ceea ce ar presupune achizitia unei anvelope noi.

Concluzie

Orice aspect legat de camion trebuie avut un vedere. Este de preferat ca si anvelopele sa fie mentinute in stare buna, indiferent de sezon grija fiind mereu aceeasi. Costurile de intretinere ale unui camion pot fi mai rentabile decat cele de reparatie sau inlocuire de piese. Asadar preventiv vorbind, trebuie sa existe un management al intretinerii.

Va asteptam in cadrul paginii online pieseautocamioane.ro cu produse variate, cu elemente optice, pneumatice, pentru cabina camionului. De asemenea, daca sunteti pe traseu puteti sa ne vizitati si magazinele fizice din tara.

Scrieti un comentariu

* Nume:
* E-mail: (nu se va publica pe site)
   Website: (Site url withhttp://)
* Comentariu:
Tastati codul captcha